Pengikut comel saya :)

Link Exchange HERE !


Aku Dan Helmet Busuk

AHAD ,29 OGOS

Mesti korunk pelik kn tgk title tohh ?

mcm ni ctenya . . .

*ehem ehem

pagi-pagi yang agak indah , aku bgn awal .
Kul 9 .
aku bersiap-siaplah , mandi wangi-wangi, siap bubuh minyak wangi Enchanter *hihi
then after dah siap sumanya , aku pelik jugak , npe adik aku tak bgn2 lagi.
Time tu dah kul 9.55 pagi
Klas dea kul 9 , aku 10
aku ketuk bilik dea ,
sah , mmg dea tgh berdengkur lagi !
aku marah dea soh siap-siap.
aku soh mak aku antakan .
tapi last-last adik aku anta naik skuter dea tohh .
seb bek time ni tak bwk laju sbb mak aku dah cakap jgn bwk laju-laju.

Tp mse aku blk kul 1 dr klas ,
adik aku pgg je helmet dea .
ku dah agak , mesti nk jaga rambut dea tu .
Dea soh aku pakai.
Terpaksa pakai.
Dahlah BUSUK , ketat helmet tu !
huhu
Aku baru je duduk , nk btlkn posisi keduidukan aku ni ,
dea terus pecut !
adeshh ,
gyla laju !
smpai nyaris xcident , seb bek keta tu hon ,
smpai umah , kaki aku btl-btl gigil , smpai penin skit .
Adik aku blh gelak-gelak mcm cimpanzi kat situ , cis!
Aku cakap kat dea :
"taubat nasuha tak nak naik motor ngan sesiapa dah !"
dea gelak lagi !
ciss !
tape,tape !

*************************************

pada mse tusyen tu jugak
Kay msg aku bnyak kali , tp aku tak bls,
sbb aku tgh concentrate belajar dlm klas ,
dea ingat aku tdo tak bgn-bgn lagi.
huhu , aku lupa nk gtw dea sbnrnya . :)
sori yunk :)






No comments:

Post a Comment