Pengikut comel saya :)

Link Exchange HERE !


Hari ni pun subject Ok je , aku blh pulak asyik bersin je .
Selsema naik .
Makan Laksa je buka pose ary-ary ,
Resdung aku pe lagi , naiklah !
Ish !
Sampai si Wany naik gila nk kaco aku .
Aku pun bertindak gila jugak.
Aku lps bersin je, lap2 kat pencil box dea!
Padan muka kau !
HAHA!
Sampai dea terpaksa bersihkn pencil box dea.
Alasan dea , najis !
HOHO !
Tu la , buli aku lg ! : )

Then , mse rehat, fazrin dok ngan aku sbb Matun p libarary , stdy .
Mcm2 cte .
Dr cte pasal Kay , smpai cte pasal Affiq dea tu .Lalalalala
(mampus aku sat ag ngan minah ni )
Affiq ni ex dea dulu .
huhu

Balik tu , aku tgk la senarai nama bdk2 y kne PLKN tuh .
Wany pun tgk gak
Sedar tak sedar , wany takde sebelah aku !
Cis , dea blh ag senyum2 !
Tape2 :)

Then , aku carik la tmpat duduk aku dah set up tiap2 hari .
Alih2 , Alynn datang , sembang2 sat dgn dea.
Dea ajak aku p public phone Celcom tuhh . Tgh sembang2 tu , tak sedar abahku dah smpai . Hihi :)





SIMCARD
ROSAK


Yeah , mmg pun . Smlm start rosak !
Tak guna btl , cmne lh rosak ?
Hilang suma no member aku termasuk Kay . :(
So , today p plaza , beli no baru.
Apply Youth Club .
Harap2 ada no cantik :)



No comments:

Post a Comment