Pengikut comel saya :)

Link Exchange HERE !

Karnival 1Malaysia SMK Danau Kota Ft. With Him :)

pagi-pagi buta kul 6 , dgn semangatnya aku bgn utk hari bergembira ni.

Karnival 1 malaysia uhh :)

So , lps ajee siap-siap suma, aku kejutkan abah kesayangan aku tu ,
agak terkejut dea ble aku bgn pagi-pagi buta tu.
hehehe xD

So. bila da siap sumanya , terus straight p skolah. .

Sesampainya kt sne , aku terkejut tgk c kembar tu pagi2 buta y indah tu deaorg pakai baju melayu !! tergelak gyle aku , kembar tu pun bengang je. sbb aku bru nk ckp kt deaorg , pakai baju biasa.lupa nk gtw mse tusyen. haha! ^^

Kul 9 gerai open . aku handle gerai BM . Mmg laku btl . syukur :)

So , aku terserempak la dgn Aznur Fatin , kwn bek aku tu dtg SMKDK , makin comel pulak bdk tu .

Masa aku tgh mamam nasi lemak kt gerai tuhh , c Kay tbe2 dtg mengejut. Ish , c kaytot tu mmg suke bg kejutan .
Aku suh dea p layan rumah hantu dulu , tp degil btl dea tu , dok je kt sebelah aku.
So , 2 jm sblm balik , ckgu bg pelepasan jln2 kejap stau skolah.
So aku trs jln2 dgn Kay , mcm2 cte kteorg .
Suma bdk2 y selalu buli2 aku , bdk2 form5 pandang kteorg dua semacam .
Macam tak pnh tgk aku berdua2an pulak , adeshh ! -_-

Paling best dgn Kay , aku dera dea cukup2. ( jaat dowh! )
mse tu aiskrim bnyak sgt, so , aku pgg beg askar dea tu , aku soh dea jerit2 mcm apek pasar malam , jual aiskrim bnyak2 .
ada jugak beli . haha

Aku ingat dowh , babak paling best skali mse area lab chemistry .
Aku nampak la si Sarjan Akmal ni , tgk aku tak puas aty , bengang je.
Terus aku bagi "hadiah" kat dea.
Aku tunjukkan jari paling 'sopan'. . jari f***k ! HAHA! ^^
Dpn Kay pulak tu.
Si Sarjan tu bls la balik jari 'cute' tu , ouhh sial kau kn sarjan? :)
Kay gelak tak abes2 . :)

Aku balik kul 12.05 tgh/hari, dgn Kay . Naik taxi pegi plaza idaman.
Jln2 situ dgn dea n makan tomyan, favourite kami berdua . :)
smpai kasut aku , berlian dea tertanggal, trs aku bg kat kay , buat kenangan :D
Balik , dea anta aku .
Tp mmg happy dgn dea ouh :)
Nak tgk muka dea?




hehehe :)

tapi , this is best day i ever had :)



oh yeah , lagu ni khas utk korunk . best lagu ni :)

No comments:

Post a Comment