Pengikut comel saya :)

Link Exchange HERE !

Pacat Parit Baru :D

Hehe , sebenarnya ia jd mse aku kt kampung belah mak aku at Sabak Bernam .

Mse tu aku nan family aku serta sedara + sepupu aku ramai2 nak pi raya satu umah ni.
Iaitu sedara mak aku gak

Rumah dea ni , dlm sgt . So , kete bapak aku ni agak2 muat je la nk masuk sbb jln tu mmg kecik uh.

So , nk dijadikan cte , half away nk smpai umah tu dah , tbe2 kt tgh2 jln tu , rosak .
Mksudnya , jln tu berlubang la.

So , pakcik aku , adik aku , ayah aku terpaksa kuar tgk .
Pk punya pk , bapak aku p bonet keta dea , kuarkan kapak.
huhu
tak sangka dea simpan kapak dalam bonet . HAHA!
Pakcik aku trs tebas pkok getah , nk letak atas jalan y berlubang tu. Cian tol dea , kna getah bajunya tuh huhu.

Mak aku , makcik aku suma kuar tgk kaum2 laki wt keje .
Kakak aku boleh pulak rakan video pakai kamera dea tuh .
Ayoo . :D

Tbe2 , mak aku jerit , ada PACAT kat kaki dea .
Semua gelabah abis.
Paling kesian , makcik aku
Sebab PACAT tu dah MASUK dalam BAJU dea ! xD
Mmg havoc abis , kaka aku boleh rakam pulak !

Seb bek aku tak kene , sbb aku dlm keta :)

No comments:

Post a Comment