Pengikut comel saya :)

Link Exchange HERE !


Mengapakah ?

Today , aku merasa agak terasa sedih .

Iyelah , macam macam perkara aku dah lalui ,

kadang kadang ,

aku rasa sedih sgt sebab aku dah tak berani macam dulu,

selamba bersuara , langsung tak takut apa apa

now bila makin grow up , makin takut nak bersuara , rasa bersalah bila
pikir bakal lukakan aty pihak tu pulak .

Rasanya , aku teringin nak kembali zaman NERD aku ,

pakai spec...
wat keje sendiri....
duk bilik baca novel sorang-sorang ....

*dulu zaman skolah baca je buku skolahh walaupun agak pemalas jugak aku time tu ,
HAHA

Aku harap , jumpa sesuatu yang bakal ubah hidup aku and harap sgt segala
perkara yg dah berlaku depan mata ku tak berulang lagi .

Nahhh , sempena post aku kali ni , korang enjoyla video ni , oppa! <3


No comments:

Post a Comment