Pengikut comel saya :)

Link Exchange HERE !

History Kelaka hihi

Berlaku pada 14FEB

Actually , ni bkn sbb berkaitan VALENTINE tau .

Ni ada story lain di sebalik 14Feb . hehe . nak tauuu ?

Meh sini rapat rapat aku cte sini :D


Lepas je aku siap siap , aku terus bertolak pegi kdai mak aku dgn BERJALAN KAKI .
*wehh , dahlah kurus , pnt wooo :(

Mase je aku nk jalan ni , tiba tiba aku nampak anjing hitam . err siyes cuak kejap , aku pun
jalan je la , cool jalan macam xnmapak apa apa , entah macam mana....
Tiba tiba je anjing shial ni menyalak nampak aku , tak pasal pasal...
KEJAR AKU .

Aku cuak la , entah aku blh pulak lari
*org cakap berdiri je , jgn lari , tapi aku takut , sbb tu kan ANJING GILA.
nampak air liur dia meleleh , mesti la GILA .

Yang jahatnya , ada nampak wt bodo je , seb bek la ada
baik hati halaukan ...

SUMPAH PENAT !

dahlah pakai baju itam di kala hari tengah panas , panas lagi dikejar anjing hitam .
*entah entah anjing tu ingat aku betina =,='

smpai je kat kedai , mak aku pelik aku termegah megah ,
aku cte lek , semua gelak .. huu , sedey woo

*tulaaaa , ada kapel sbk berdua duaan smpai kne kejar dek jabatan agama ,
aku sorang sorang kna kejar. anjing pulak tu kejar aku , huu xD



No comments:

Post a Comment