Pengikut comel saya :)

Link Exchange HERE !


Hari Terkezut .

Okeyyy , aku akan cite la kenapa aku terkezut . ==
Sedey pun ada jugak .





1 APRIL


Aku pagi pagi buto dok siap siap , nok bersiap pi HKL . Kawan aku , Miss Hanim , bapa dia sakit sooo aku pun pegi la tgk . Sbb sblm ni pun si Fyza dok soh p tgk bapak Hanim ni. Aku punyola pikir dua tiga kali sbb aku ni jenis mmg duk umah . So aku bodek la bapak aku , aku kata sekejap je . Tak lama and yesss , aku dapat jugak . So dalam kul 10 aku serbu umah Wani dulu , tapi sebelum tu aku kna jumpa Tyra dulu , mak oii , aku terkezut la tgk penampilan dia , It's sexy maaa , so aku nan tyra p umah Wany terus , makk oi minah ni , dah lah tak mandi lagi minah ni , dok membuto lagi . Pe kejadahnya la dia bgn lambat . Aku dok tunggu je la tgk tv dulu dgn Tyra.
Lepas je Wany siap , terus
fly ke HKL , pakai BAS RapidKL , hehehe .
Sesampai di Wad HKL , aku sebak pulak tgk bapak Hanim ,
Lgsung tak boleh cakap , x boleh begerak , err pendek kata nazak la sgt.
Aku buleh terbyg bapak kesayangan aku sakit ats tu , mesti sedih gila aku.
Jam 2.15 camtu blah sebab waktu melawat da nak abes .
So aku pun duduk la dpn HKL tu nan Wany sbb Tyra nak tunggu member dia amik dia p Mid , dia nak beli baju kerja katanya ,
So aku balik je la dgn Wany , naik bas. Makan makan kejap then aku je balik umah terus naik teksi tapi dapat diskaun , hihi<3
Tapi geram kot sebb kedit aku melayang angkara Tyra , takpe lain kali aku tak bagi dah .
=='



3 APRIL

Aku lambat bgn , HIHI , dek kerana bergayut dgn Wany semalam.
Aku mestila mandi dulu , takkan nk kambing smpai ptg kan ?
Lepas mandi , aku online , hihi smbil makan burger .

*Suka sgt makan benda tak berkhasiat , heeee

Mase tgh online , Fyza IM aku , suh tgk status dia. Aku tgk la.

Terkezut dan mengucap INNALILLAH'WA'INA RO'JIUN ,
Bapa Fara Hanim meninggal dunia .
Yela , aku baru je melawat dia .
Aku pun sedar satu benda .
Kematian akan jemput bila bila mase je . Tak kira kita tgh sihat ke ,
tgh main shuffle ke , bla bla ,
MAUT ttp dtg la beb .
So diharap Fara Hanim serta keluarga sabar ye .
Mari rakan rakan sedekahkan Al-Fatihah buat roh bapanya .

AL FATIHAH .




Semoga beliau berada di kalangan orang beriman . Amin .







No comments:

Post a Comment