Pengikut comel saya :)

Link Exchange HERE !


Thanks youu :')

Sambil korang menatap tulisan aku ni yg tak berapa comel ni , apa kata renungkan satu ayat ni .

Gagal yang paling berbahaya dalam hidup bukanlah ketika gagal tetapi gagal untuk mencuba lagi setelah gagal.


Sebenarnya , bila aku tgk ayat ni , teringat insiden di mana aku pnh berdepan dgn situasi yg sama macam ayat atas tu .

Aku terasa kalah bila tgk sndiri result exam Diagnostik SPM aku taun lepas , markah Sains sgt kecewa bg aku .
Aku ingat mula-mula mase tu nak nangis je .


Tapi ada someone give me a spirit , Macam ni text SMS aku nan someone tu , let me say he is G.
:)


Aku : Youu , failed again la sains . How dumb me rite?

G : Eh budak kecik ni ;) Cepukk you nak?

Aku : La, true kan youu , i dah bnyak kali asyik tgk result yg sama . :(

G : You ni kan , try la lagi . :) It's small matter bila gagal kan . Try lagi smpai berjaya.
Try yakin okey ?
Aku : Hm... I nak buat apa?

G : You belaja jgn dgr muzik, You tu kalau dgr lagu tak ingat buku, tapi ingat lirik lagu tu , mana la tak pass . :D

Aku : Grrr , yela yela . You takpe pulak?

G : I dah abes SPM berkurun lama dah, haha

Aku : okey okey , between , thanks ye encik comel . :)

G : Welcome , kecik . :)


Sekarang G dh married kowt , aku tak tau la citer dia, dia hilang macam tu je lepas SPM aku tamat .

Alhamdulilah , berkat usaha aku dapat jugak score Sains . Lepas tu aku dah sedar , kalau tak usaha , mana nak dapat habuannya kan ?

Wahai pembaca ku syg , ingatlah , kalau kita selalu yakin pada diri , tak mustahil apa yg kita nak selama ni mesti dapat . Cuma kita kna sabar jugak , siapa sabar dia tak tinggi tu , yry la belaja sabar . Okey ?


Tp my family adalah pendorong utama aku , terutama my mum . :') i lebiu <3







No comments:

Post a Comment