Pengikut comel saya :)

Link Exchange HERE !

Aku Tak Suka La Dia tu .

Okey , ladies and gentlemen .

Kali ni aku ada la citer skit kan .

Tgk bawah , beb !


A : Weh ko knl tak **** tu ?

B : Ehh , kenal . Yg suka ketuk dahi org tu ehh ?

A : Aah , ku tak suka betul nan dia.

B : Asal , dia da ketuk dahi kau pulaak ? Pondan macm tu la, tgn tu tak sah kalau tak goyang goyang .

A : Errr , ntah . Tapi aku tak suke la dia tu .

B : Ko ni apa la , bingai sgt ko kata tk suka tpi ko tk tau apa yg kau tak suka, tak ke terserlah bangang kau tu ? Baik aku blah layan hitam berry lgi best .

END


So , apa aku nak bgtw kat sini berdasarkan perbualan tu , bila kita tk suka org tu , baik cakap je terus terang . Ni tak , hati diam , body dan mulut bertindak .

Maksud aku , bila kita tak suka org tu , kita selamba ngutuk tapi belakang belakang , siap main bahan org tu
lagi . Silap silap , mungkin buli kann , sbb tak suka org tu .

Konon minded tp bnrnya nampak sgt la terserlah keBANGANGAN org tu.
Apa motif tah buat gitu .

Kalau nak minded , bolehh , ehh bukan TAK BOLEHHH ,

Tapi berpada pada la ..
Karang kalau org yg korang bahan tau tak suka tu mengamuk smpai baling spender jiran sebelah kan naya tu .. hehehe

:D

think it okeyy . Salah silap , mintak ampunn. HEHE .









No comments:

Post a Comment