Pengikut comel saya :)

Link Exchange HERE !


Percaya Pada-Nya

Salam sayang pembaca pembaca yg comel sekalian .

*kembang hidung aku panggil gtu ye .

Kali ni aku ingin meyentuh salah satu isu paling manusia agak tau dan tak tau ni.

Hm , illuminate?

Menatang apa tu ? Korang nak tau ?

Mari aku ringkaskan.

Kalau ikut Kamus Dewan aku search tadi maksudnya


menerangi, menghiasi, menyinari

Kalau kita luaskan maksud illuminate ni ia sebenarnya salah satu ajaran jugak , tapi ia actually sangat sesat .

Selalunya , ia diserapkan melalui dunia muzik , game dan macam macam lagi.

Paling popular is music & game.


TAK PERCAYA ?


Okey , korang tgk je la blog blog yg selalu menyentuh isu illuminate ni .

Incikk Azzariyat.com
Jejak Tinggalan Rasul


Okeyy , aku boleh bagi dua ni . org kata plg hot pasal Lady Gaga

xAzryx.blogspot

Aku malas nak cerita kat sini , sbab tu aku lbh sng beri link blog utk bukti.

Banyak lagi tp aku mampu bg ni je. HEHE


Pendapat aku :

Better kita sentiasa percaya pada-NYA iaitu pada Allah .

Hanya Allah je tau apa si Gaga ni buat .

Yg kita tau , setan sentiasa bersama kita untuk menghasut manusia sekaligus ingin kita seperti setan jugak.

Orang kafir atau sesat jugak akan cuba menarik manusia islam supaya menjadi seperti mereka .

Dalam Surah Al-Kafirun 109
yg bermaksud :




Ya wahai pembaca , silalah renungkan . Ini adalah pendapatku , maaf jika aku ada tersilap.
Ampunkn aku , aku meluahkan apa yg aku tau . Tegurlah kalau betul ada yg salah . Aku hanya menegur secara lembut.

Salam ukhwah dan ,

kita bertemu di lain hari , hehee .












No comments:

Post a Comment