Pengikut comel saya :)

Link Exchange HERE !


Dream Come True

Yo , Assalamualaikum :D

As usual , i got one story to shared here . :)


Sabtuday last week , pda pagi yg indah .my mum jerit jerit dari bawah , mase tu tgh tdo lena dibuai mimpi .
*pukul 8 ye aku bgn .. tak macam org kat Ampang tu bgn lambat ! HAHA :p

Soo , tak sangka dapat tawaran dr kolej . :)

But it's Dip . Business Management .

When i think it twice , this is my chance .

MMC?

that's ok , family aku nk aku kerjaya yg lagi baik.

So aku pun dgn rela hati , ambil la kolej tu.

This 18June im daftar , and July will wait me .

17 June my birth , ouhh , that's my present actually . love it :)

it's 3 years at college .

Wish me luck , and i wish u luck . :)

Amin :)

See you other time ^_^





p/s : Lupa nak cakap , it's KTAC college . :)




No comments:

Post a Comment