Pengikut comel saya :)

Link Exchange HERE !


Nothing' On You , :)

Okeyy , kali ni aku sentuh satu isu agak sensitif . Pasal apa? Pasal Seksi , hehehe .


Pe tu seksi ? Seksi ni berkaitan dgn diri wanita masa kini yg suka trend SEKSI .


Seksi ni bnyak istilah lain ok , tpi aku nak fokus seksi pakaian wanita ni dulu , seksi lain , aku citer kemudian.


Jejaka Malaysia ni , 80 peratus amat sukakan wanita seksi . sebab apa? sbbnyaaaa :


 Suka tgk buah dia atas dan dibawah , yakni kaum lelaki sgt suka melihatnya secara PERCUMA
 Ada "feeling" nak sentuh sana sini secara BEBAS
  Sebagai bahan untuk jejaka CUCI MATA , hehehehe kan kan? *NGAKU ye... :D

Tapi tak semua kan perempuan seksi nak tayang body , alasan 


tak sengaja ,
mmg pemakaian dari kecik
trend zaman moden


 tapi sebenarnya dia sendiri lebih arif dan bijaksana, mengapa dia nak seksi kan ?


Mereka kan kata lagi :


" Itu hak aku nak seksi ok ? "
 "pehal sibuk ?"
" Biar aku tanggung dosa , korang jgn sibuk"
" Mak aku tak bising pun"




Mmmg mak kau tak bising , tapi kat akhirat dia yg kna tanggung dosa kau ok? << Tu ayat korang kan ? :)


Seksi itu simbolik wanita sekarang , terutama pada kaum wanita bergelar MUSLIM, 


Aku menulis berdasarkan pemerhatian aku selama ni kat paper , rangkaian berita televisyen dan lain lain. Bukan Muslim pun ada yang reti menutup body dia tu , inikan kita yang beridentiti sebagai MUSLIM? 


Seksi bukan setakat pakaian seksi sendat sana sini , tapi actually wanita yg pakai tudung pun masih kelihatan seksi di mata jejeka , tak percaya ? serach la mana mana gambar kat GOOGLE , penuh dgn wanita yg xcukup kain walaupun dah bertudung. Aku malas nak taruk gamba seksa seksi tu , carilah sendiri . 


Ingatlah , Dunia pun aku rasa seperti hampir ke penghujungnya , mari sama sama fikirkan , muhasabah diri kita.


Taktala aku menaip ni pun , aku pun berfikir , adakah pakaian aku cukup untuk menutup aurat aku ni? 
Nauzubillah . . . Semoga Allah Merahmati Diri Ini dan Pembaca Wanita Di Sana. . . 


Aku menyusun 10 jari tanda SORRY SORRY SORRY kepada pembaca jika tulisan aku tidak menggembirakan hati korang semua. Renungkan dan selamat berAMAL dan berTAUBAT

Bukan TauBuat

Pls , Nothing On You , Babe ! :)

No comments:

Post a Comment