Pengikut comel saya :)

Link Exchange HERE !


Arghhhh , selipar jepun !!

Sabtu 18 June 

Aku bgn awal awal pagi , dalam kul 6 , aku mandi dulu . Ini sbbnya tu day aku untuk lapor diri ke KTAC .
Pukul 6.30 pas solat , aku terus bertolak ke Maluri .

Sampai jam 7.15 . Aku trs ke meja pendaftaran with my mum and dad .


Tapi paling aku suka , bila bab cerita duit elaun , dalam otak macam macam barang
yg aku nak sgt beli. kihkih 

And tau je la kan prosedur pendaftan kolej camna kan, malas den nak citerr . 

Selesai pendaftaran , 
Jam 9.30 pagi,
aku terus mamam nasi lemak duluk . Nak obeskan badan aku yg keding ni , hihi

Tapi aku nak sgt minum air sirap pagi pagi buta , plus nasi lemak , tak pnh aku makan macam tu sbnrnya , minum air manis pagi pagi , hehe

Pastu aku terbatuk batuk , mak aku kata " minumlah air manis lagi , nahh air minirel" -.-'

Pas makan , aku ajak appa aku p JJ , sbb aku kna beli kasut bertutup , mana blh pakai selipar dah p kolej . 
Aku xlh pakai simple sgt dah pasni ,Selipar jepun , baju jepun pun haram pakai masuk kolej

Sampai JJ SetiaWangsa , terus masuk JJ beli kasut plus baju baru and shawls , HAHA ambek kesempatan beli baru , laci pnh baju lama . 

Aku terfikir , lpas ni aku tak boleh main main lagi , pointer pu kna score , tak score PTPTN xbg pinjaman lagi.

Aku kna fokus btl btl , aku harap aku boleh lepas 3 tahun study nanti . 

Aku ni cpat letih, payah gak tu . Harap harap aku boleh buat . Harghhh

ohh , credit to my appa and amma serta org org sekeliling aku terutama DIA ,

 thank you because support me , ILOVE YOU

Ok , kita jumpa lagi di lain hari













No comments:

Post a Comment