Pengikut comel saya :)

Link Exchange HERE !


TransFormer 3 & Green Lantern Review .

Kali ni aku rasa nak review skit slah satu movie terhebat satu dunia. 

Iaitu siri baru Transformer 3 . :)

So far aku tgk cite ni , mmg syok tapi cerita dia ada tidak logiknya .
Entah kenapa , CGI gempak , tp syg , jalan cerita terlalu bnyak DRAMA .
Tapi lagu Linkin Park penyelamatnya ! Keh keh 
Awek baru Sam tak best ,
Kalau masuk Megan Fox balik , mungkin baik skit kot 
*yela , Megan Fox ramai suka search dia , tak caya xheck kat Google. HAHA


Apa pun teknik CGI mmg kita respek abis .

 aku bagi 4.5 bintang  je ssbb jln cite tak logik mengganggu aku sedikit .
Part paling si dia  kata nak menangis masa geng geng robot baik tinggalkan bumi. isk isk . 
*mueheheh , aku gelak tgk dia kontrol nangis

Tgk sendiri dan percayalah , mmg tak akan puas hati tgk .
"Muka je ganas , dalam hati kiut tau ! "

Sekarang ,
GREEN LANTERN ,
one of MARVEL &  DC COMIC superhero.

Sebenarnya masa ni , citer Transformers tengah gempak , so tak hairan , cerita cerita lain kat panggung tenggelam dek penangan Transformers terutama Green Lantern.
Citer melayu? Xpayah kata apa, masa tu xramai tempah kot , so pilihan aku, cite Green Lantern . :)


So far , this movie macam citer superhero superhero lain , menyelamatkan dunia . 
Boleh Tahan penceritaan sang hero ini. :)


Aku bagi 5 /7 stars .


"Kurang asam kau bagi  5 bintang je kat aku yang hensem ni!
Bagi Buku Lima karang ! "


Eheheheh , ayat skrip hanya rekaan semata mta , tiada kana mengena dgn yg dah mati atau tgh hidup menghadap blog ini , opss , sorry 








No comments:

Post a Comment