Pengikut comel saya :)

Link Exchange HERE !


Perkara Yang Membuat Korang Marah

Hello Malaysian .



Kali ini , Lylaa nak listkan SATU perkara yang buat korang marah setiap hari , setiap masa , setiap saat .
Ini antara contoh contoh Lyla taipkan disini .

*Ada lagi bnyak sbnrnyaaa , tapi sabar duluuu , tau tau ?


1.  Kereta & Duit 

Setiap kali Ahmad nak pergi bank , dia mesti gelisah , sampai drive kereta pun terketar ketar . 
Aneep tengok Ahmad macam tu , Aneep busy body nak tau , terus direct tanya Ahmad masa Ahmad
 terketar - ketar bwak kereta Honda 'hampir' hancur tu .

Aneep : Bro , Kau ni relaks la bawak kereta . 

Ahmad : Aku takut la ... 

Aneep : Kenapa?

Ahmad : Aku takut ...

Aneep : Yela , kenapa?

Ahmad : Takut lahh... 

Aneep : (kurang sabar dahhh) Kau takut apa?

Ahmad : Takut la ! *tangan terketar ketar pengang stereng.

Aneep : TAKUT APA?!!!

Ahmad : (terkejut) Warghhhh !!! *Terlepas stereng kereta.

Aneep : Woii hati hati !! 




PRANGGG !! KEBABOMMM !! PRETTT !!

*menipu je kereta terbabas macam bunyi bom kentut i , 
HAHA

Aneep : Aduiiii .. Kau ni kenapa?!

Ahmad : Sebab tu aku takut , bila aku setiap kali drive pergi bank , mesti terbabas ke pokok rambutan ni , lepas tu duit aku kat bank pun dah kurang , ni kau punya pasal la , hari ini dah terbabas ,  macam mana aku nak repair , sekarang duit aku kat bank dah zero !!!!! 

Aneep : **** !! Arghhhh !!! 


DUSHH!!! DUSHHH !!!


Err, sensor wooo scene ni, ada 18sx , bwh umur bahaya tau scene ni. HAHA. 



Errr , relaks relaks , jgn marah Lyla lak.... 

 Tunggu aje untuk yg kedua lak, Pnat menaip, bagi belaian kat kucing dulu. hehehehe .









No comments:

Post a Comment