Pengikut comel saya :)

Link Exchange HERE !


Aku Pun Boleh Buat !

Novel "Ombak Rindu" miliknya di lempar ke katil . Akasyah terus berbaring . Mengenangkan dirinya diejek oleh Geng Rangers Shark, Raul dan Han yang membulinya di sekolah tadi . Akasyah terus meningati insiden tersebut.

Han : Weh , sotong kurita !

Akasyah : Ko nak apa ? Aku Kasyah ok !

Raul : Alahhh , Lupa la dherr , Kasyah Kurita . HAHA!

Akasyah : Kau ni pehal hah? Suka sagat kacau aku.

Han : Alaaa , macam tak biasa , kau la mangsa buli paling hot aku paling suka.

Akasyah : Kau ni , cukuplah buat dosa kat aku , tak cukup ke kau mekapkan aku macam Siti Nurhaliza hari tu?

Raul : Haha , geng , dia dah perasaan diri dia Siti Nurhaliza . HAHA!

Shark : HAHA , kita panggil dia Siti Kasyah la . HAHA

Han : Ahaaa, pandai pun kau Shark ! 

Shark : Weh , kita orang tak heran la sotong lembut macam kau . Aku cabar kau la , pergi jadi lelaki . Kalau dah cukup tough , ada six pack , dapat awek cun ala Jang Nara , baru aku respek kau ! Aku and gang aku , sanggup kena baling telur busuk , yang busuk sangat punya tau  , HAHA!

Akasyah : Takpe kau tunggu nanti ! Korang ingat aku tak boleh buat? Tengok la !

Akasyah terus menumbuk bantal kesayangannya . Dia sudah nekad , aka menyahut cabaran Tiga Jahanam itu.
Biar mereka malu melihat kejantanan dia ! Inilah masanya !

ENAM BULAN KEMUDIAN ...

Shark : Deyy , mana si sotong tu ha?


Raul : Asal , kau rindu dia yee? HAHA


Shark : Kau pernah rasa makan laptop tak? 


Raul : Errr , sorry .


Han: Apa la korang ni , dia pergi bercuti la tu kot.


Raul: Kau ni mahzab mana belajar ni? Mana ada pelajar sekolah cuti 6 bulan?


Shark : Tak heran la Han ni dapat nombor satu dari belakang. 


Shark & Raul : KAH ! KAH !


Han : Eh , sial betul ! Puihh !

Loceng terus berbunyi , menandakan waktu untuk balik sekolah . Shark, Raul dan Han terus mengambil beg masing masing . Mereka terus tertawa , sambil bersiul siul gaya mengurat perempuan . Mereka kan playboy terbaik di sekolah . 
Tiba tiba , Han terlopong . Shark dan Raul mula hairan apabila melihat pelajar perempuan sekeliling mereka juga  turut melopong. 

Raul : Han , pehal derr ?


Shark : Ishh, tak sedar dah dia ni. 


Raul : Ehh , Shark ! Err.....


Shark : Kenapa? EHHH ???


Raul : AHHH , tipuu ! Takkanlah ...


Shark : Ini terlebih dah...


Raul : Kau la , pergi cabar bebukan . Kau tengok badan dia tu bukan tough tu , TERLEBIH tough .


Akasyah : Dherr , Gua sudah ada body six pack , awek pun ada .


Raul : Mana? Tunjuk lah . 

Han terus melopong lagi dan terus pengsan serta merta . Pelajar-pelajar lain yang melihat insiden tersebut juga turut lari apabila melihat teman wanita Akasyah . 
Raul dan Shark terus berdiri , tak bergerak gerak seperti batu .

Shark : Girlrfriend dia , wa cakap lu.... TOUGH WOII !!! 


Akasyah : Woii , aku pun boleh buat apa kau boleh buat okey !! 


Tema Wanita Akasyah : SAPA BERANI EJEK BALAK AKU ?! DATANG SINI!!

Raul dan Shark terus pengsan serta merta ....

Sebab perempuan tu pun .... PONDAN ! Dengar suara dia pun gang Rangers ni terus pengsan .
Akibatnya , selepas insiden itu , mereka terus takut untuk membuli Akashah lagi. Hukuman baling telur busuk telah pun dilaksanakan .














No comments:

Post a Comment