Pengikut comel saya :)

Link Exchange HERE !


Ehh , Aurat tu terletak di tudung ke?

Salam wahai pembaca comel dan handsome  sekalian .

Sejak kebelakangan ini , Lyla selalu survey macam macam entri kat mana mana blogger otai atau masih baru lagi dalam dunia blog . Kalau sebelum ni Lyla ada publish entri mengenai dunia couple di sini , kali ni Lyla nak kemukakan satu lagi entri mengenai Aurat . Ya , entri Aurat ni paling si kaki blogger suka publish .

Untuk makluman pembaca , Aurat yang kaki blogger selalu tunjukkan ialah pemakaian tudung dan pertunjukan  baju sendat .  Kalau perempuan kebanyakkan sekarang , aurat cuma di kepala , tapi body , nauzubillah , kalah Angelina Jolie . -.-
Search je kat google ,banyak pakaian sendat ni 


For perempuan yang suka berfashion seperti ini dan ini , sila lah sedar bahawa ,body anda yang cukup lentik macam lidi itu takkan diterima Allah kerana Allah menuntut kepada umatnya supaya menutup segala body lentik dan buah betik anda menjadi labuh agar lelaki lelaki gila seks dan jenis cuci mata suka hati tidak melihat barang kita , bukan kerana hati . :) Allah pernah berkata : 

”Barangsiapa memakai pakaian yang berlebih-lebihan, maka Allah akan memberikan pakaian kehinaan di hari akhirat nanti.” (Riwayat Ahmad, Abu Daud, An Nasaii dan Ibn Majah).


Ingatlah bahawa :
 ”Sesungguhnya sebilangan ahli neraka ialah perempuan-perempuan yang berpakaian tapi telanjang yang condong pada maksiat dan menarik orang lain untuk melakukan maksiat. Mereka tidak akan masuk syurga dan tidak akan mencium baunya.” (Riwayat Bukhari dan Muslim). 


Lyla pun sendiri sukar sangat sangat nak cari baju yg betul betul tutup badan Lyla. Sama la dengan shawls , 
OMG , banyak yang jarang daripada yang labuh . Lepas ni kalau masih lagu ssh nak cari shawls terbaik untuk ttp aurat Lyla ni , Lyla pakai tudung ni je la... 



Ehehehhehe , semoga la Lyla dapat pakai tdg camni satu hari nanti. Aminn :)

K , enjoy this video peeps . :)




1 comment: