Pengikut comel saya :)

Link Exchange HERE !


ANONYMOUS : Siapa Ahkak Puaka Dan Sitt Al Wuzara?

Salam Ramadhan Malysia .

Agak keras jugak jari saya untuk menaip entri setelah sekian lama tak ber-blog ini . Saya sebenarnya sangat busy membuat persiapan raya tahun ini , iyalah , tahun ni selepas 2 tahun tidak pulang ke kampung halaman , baru tahun ini saya pulang ke kampung di Selangor .

Kali ini , saya akan menperkenalkan seorang kaki blogger yang agak puaka bahasanya . Walaupun puaka , tapi memang saya tahu dia sedang menegakkan keadilan terhadap seorang pemain bolasepak atau goalkeeper Malaysia terhangat , Apek atau nama penuhnya Khairul Fahmi Che Mat (KFCM)
#teringat ayam  KFC, lapar! -_-

Satu Malaysia tahu , Apek dah putus tunang dengan blogger Jejari Runcing iaitu Elia. Tapi Ahkak Puaka ni power , semua cerita dia tahu . Bila saya check balik blog Elia untuk mengenal pasti kesahihan ceritanya , memang sangat ada logiknya . Oh ya , kalau nak tau betul-betul cerita sebenar , sila klik ini : AhKak Puaka 

Tapi pandangan saya , walaupun nampak mengaibkan , tapi dia jujur , menegakkan kebenaran , dan membongkar satu persatu cerita sebenar. Tapi AhKak , saya tak tahu kenapa saya rasa tampak terlalu mengaibkan la , jujur tapi orang akan pandang cara dia menyebarkan cerita tu salah , macam memfitnah.
 Tak bela sesiapa okey tapi kalau betul , okeylah . Tapi jika tak benar , hentikan dan semoga Allah mengampunkan dosa AhKak . Amin Terpulang kat korang nak percaya ke tak cerita AhKak tu . . 

Okeyy , Tadi Ahkak Puaka . Sekarang , Siapa pulak Sitt Al-Wuzara ? Ohh korang kena tahu , dia lah kaki hina ISLAM . Memang terbakar hati dan jari bila tengok segala bentuk penghinaan Sitt ni. Sekarang saya panggil dia Lady Gelabah . Sebab apa? Dia dah kecut seakarang selepas segala perkerjaan hina dia telah dibongkar satu persatu .
Walaweyhhh , sila tunggu 1 Syawal ye untuk melihat wajah Lady Gelabah ni , Oleh itu , sebagai tanda sokongan , sila LIKE mereka okeyy ? Kumpulan ini satu satunya berjaya membongkar segalanya.
Jadi , click SINI .
Oh yaa , sila jangan buat gossip suka hati sebab segalanya akan terDEDAH apabila 1 Syawal datang ! !  :)
Lupaaa lagi , apa bentuk penghinaan dia? Check la kat page tu okeyyy . :)

Sekian sahaja dari saya , selamat berhari raya :)

No comments:

Post a Comment