Pengikut comel saya :)

Link Exchange HERE !


Road Tax Topap ?

Hello all , okee , lain eh layouts blog ni ? Yup , tukar selera . So , saya pun berjinak-jinak nak buat banner sendiri
dan hasilnya kat atas tu la ye . Simple aje . So better simple je :) .

Berbalik pada tajuk sepatutnya , saya nak bagi pandangan skit la kan , psl Topap RoadTax.
Apa kejadahnya tiba tiba topap pun kena road tax ? Nak untung lebih nampak ?
6% pulak tu , alahai , kesian la warga tak berkemampuan , terpaksa cari jalan jimatkan duit topap .Yang mampu , diam saja . Salah siapa?

Semestinya salah syarikat korporat yang hanya fikirkan duit daripada insan bernama CUSTOMER  . :)
Siapa lagi , mestila Maxis , Celcom , bla bla

Lepas ni pakai public phone la ye .  Lagi jimat , biar mereka yang rugi pula , siapa suruh pandai-pandai letak road tax?
Ingat la , ni syarikat korporat a.k.a swasta yang buat , bukan kerajaan . Dekat wall PM pun sedap je nak salahkan dia kan ? Nasib dia sabar je , pergi bincang kat pihak yg buat road tax topap tu , tapi keputusan tetap sama .

Kita rakyat kena terima je la ye .:)

Maafkan saya kalau ada perkataan yang saya taip ada mengguris perasaan , tapi tu la realitinya . :)

Jumpa anda di entry seterusnya  :)

No comments:

Post a Comment