Pengikut comel saya :)

Link Exchange HERE !

Kucing Hanya Tinggal Kepala

Hello pembaca setia serta silents readers saya kasihi .
Wow , mesti pelik kan kenapa ada nuffnagg tetiba kat blog laila ?
Okeyy , actually laila ingin sekali merasa how to make income through internet , because it's my time to try something new , tak salah kann ? Lagipun boleh tampung sikit kos belajar laila ni. Haha  #alasan gila :p

Untuk entri kali ni , laila nak menegur sikit la pada manusia sekarang yang suka hati tanpa ambil peduli dan bersikap kejam pada haiwan ! Yesss , haiwan ! Ehh , laila suka sangat haiwan ni especially kucing . Makhluk kesayangan Nabi Muhammad :)

Memaang panas hati kot , yela tipu la kalau kita cakap haiwan ni biasa je . Noo , haiwan masih berperasaan !
Cuma dunia dah terbalik , haiwan lebih penyanyang dari manusia sendiri .  Manusia pula sudah tidak kenal erti kasihan . Nak tau kenapa ? Jom tengok video bawah ni !



Haaaa , apa perasaan anda semua ? Mari komen .

No comments:

Post a Comment