Pengikut comel saya :)

Link Exchange HERE !


New Year Wished =)

Lagi bpe hari , 2010 terus 'hilang' dan terlalu bnyk kenangan pahit , manis aku selama aku hidup pada 2010 .

It's time for me , to grow up and try to understand any situation when da bergelar DEWASA .

For unknown reason , aku masih terlalu takut utk lihat dunia pekerjaan .
Entah , maybe sbb penderitaan yang aku tggung selama ni .
Sgt takut untuk melihat dunia pekerjaan walaupun ati meronta nk cari pendapatan sendiri .

Banyk kwn-kwn also still not understand why aku masih xdapat keluar macam
other teenager .

For your infomation all my dearest friends yang xsudah-sudah kitai aku or marah sbb xdapat kuar nan kamu, bukan kamu ye wahai pembaca, it's org yg btl2 da lama knl aku tapi still xpaham diri aku ,
aku kini da macam-macam masaalah melanda smpai aku xde mood nk kuar and cuma hilangkan mood 'buruk' di rumah dengan menghadap pc or tv.

Utk keluar jauh sekali melainkan tempat terdekat sahaja dan urusan penting .
Urusan penting , only aku and kwn aku y paham aku je tau and my family .


Ingin aku tegaskan , aku xpnh lupa kawan-kawan , tapi ada sesetengah kawan yang lupa aku
atas faktor LUPA DIRI lepas SPM and MALAS nk BORAK nan aku atas faktor
"KAU BANYAK ALASAN LA , MINX TLG MCM-MCM HAL KO WT "

Please la , i've been tired sbb mcm-macam masaalah tempias kat aku , kata kawan , kenapa tak paham ?
Khas utk org tu ,yang banyak persenda aku walaupun dia cakap aku kwn terbaik dia , tapi still
kitai aku teruk2.
Sbb tu kdg2 malas nk layan , sbb dia mcm paksa aku paham dia .
aku ?

Kau nk maki aku , kutuk aku , up to you la.

Aku xkisah , sbb aku tau kau sunyi , nk teman sejati tp kau lupa , ada lagi yang still syg kau iaitu family kau .


Fullstop , mls nk cakap sal dia , apa aku type , it's special for her . Biar dia tau , aku da rsa sakit nk pk mcm2.

So , bebalik topik new year wish aku ,

aku teringin nk succes dlm hidup .
that's my dream for 2011 .
Hope result SPM dpt y terbaik.
Aku harap kamu semua lepasan SPM 2010 pun sama.
Amin =)











No comments:

Post a Comment