Pengikut comel saya :)

Link Exchange HERE !

Result SPM ?

Cuaknya bila aku dgr je org sebut pasal result SPM .

Nak meremang bulu roma aku ni , lagi seram dr tgk cte hantu .

*aku mmg minat cte hantu tapi bile nk tdo , mata susah nak pejam sbb teringat cte seram tu haha


FYI , result akan kuar pada 14/3/2011 mengikut kalendar Kementerian . Kalau xsabar sgt , ikut kalendar sendiri , amik result tu ikut suka aty korunk , hehe . :p


Tapi aku pun berdebar debar nk tgk hasilnya ...

Korunk pun sama kan ?

Huuu , takutkan diri anda dengan
RESULT SPM .

MIAHAHAHAHAHA , :D

No comments:

Post a Comment