Pengikut comel saya :)

Link Exchange HERE !


smk danau kota , MISS YOU :)

13/11/2010 adlh pertemuan last dgn kwn2 .
So , lps ni msg2 bz , rasanya xde time nk lepak and gelak
2 lagi ... Msg2 cari haluan sendiri .
Harap2 korunk sht :) :)
lepas ni tak nampak lagi budak nerd bernama LAILA di SMKDK lagi :)


Lps ni aku pasti korang akan lupa si nerd y selalu kna buli ni ,
Tu la tujuan anda kalau nampak budak nama LAILA ni , BULI and BULI and BULI !
That's your job but i don't care about it ! :)
But ,
I will always and always remember all
my memories at SMK Danau Kota :)

So , i hope ,
Kamu semua berjaya dalam hidup and dapat capai impian kamu.
Aku telah lama memaafkan segala DOSA BESAR and KECIK kamu
pada aku walaupun ada DOSA kamu tu buat aku terluka sampai sekarang .
Takpe , tu hak kamu berbuat DOSA :)

So , that's all .
A million thanks to you because read my post today .
It's SPECIAL for SMKDK .
Yeah , SPECIAL thanks because make me happy , laugh , angry and many moree
since 2006 at SMKDK .

Arigato Goinzamas ! Yipeee! :)

p/s : Gudluck y msk PLKN tu =) :p



No comments:

Post a Comment