Pengikut comel saya :)

Link Exchange HERE !


It's You

Okey okey , jgn hempuk aku , aku nk cite la ni sbb apa korang agak terkejut dan sesetengahnya bengang kenapa aku dgn dia balik .

Actually , dia sudah bnyak kali merayu merayu pada aku
dah semalam , aku bagi la dia peluang . utk dia tebus salahnya pd aku :)

akau harap dia tak wt kesalahan yg sama lg .

dann actually , damn, it's too sad sbb ada la kwn aku bg komen yg agak pedas , berbunyi begini :

ble kawan ajak kuar tak bleh plak .
tapy ble kau date bleh plak kann .
haihh -,-'

actually, for information , ada sebabnya la . kau sendiri tau kann ?

Aku wajib dgr perintah ibu bapa ye .

Aku betul betul sad bila aku tak mampu nak explain , betul betul give up to explain this situation . It's better if i'm shut up dr maki maki kan?

like other friends say to me :

ibu bapa adalah syurga dunia & akhirat , kawan blh dicari , tapi ibu bapa ?

it's make me feel okay but sad with you statement . That's okeyy , aku paham :)

p/s : mabuk maggi semalam , smpai sakit perut woo :D





No comments:

Post a Comment