Pengikut comel saya :)

Link Exchange HERE !


Sabo Je Larrr ~~

Hello , was up all? hehe

Lama sgt aku x update blog . So , sbnrnya , sgt lama la aku menyepi , sbb aku skunk agak bengang dgn berukband maxis ni. Asyik wt hal aje.

Hmmm , sejak akhir-akhir ni aku xtw nk wtpe , aku buntu.
satu :
syg aku mcm marah je. Selalu sbr dgn aku. aku pulak kdg2 wt hal sndiri smpai lupa nk bgtw dia . :(
Mana la dia xgeram kdg2 nan aku.

Dua:
Aku tak tau nak ambik study mana. Penin gak,banyak menjurus minat aku , macam graphic design , mass comm. Aku xtw mana nk pilih , Dua-dua aku minat .

Tiga:
Aku sejak akhir-akhir ni rasa pressure , sbb ramai ingat aku da berubah , padahal aku masih yg sama lagi. Aku xpaham apa mentaliti org pikir pasal aku.
Nak kata aku lupa kawan , takk.
Aku bukannya lupa , kwn kwn sibuk keje.
Aku xnak ganggu .
Tapi takpelah , no one paham kott .
Ssh nk explain mcm mana .
:(

Ehmmm , nanty aku post lagi . Itupun kalau nak la. Sbb aku da xde mood nak happy sgt.
Syg aku tu pun sekarang ingat aku berubah . :(
Takpe-takpe. :(

Sabo je la~~~ :(



No comments:

Post a Comment