Pengikut comel saya :)

Link Exchange HERE !


apa masaalah ?

Selamat petang . 

Untuk kali ni , aku nak post ttg Problem .

Problem tu it's masalah in Malay language . :)

Semua ada Problem. Yg pntng adakah Problem kita besar atau kecik ?

Mai sini , aku habaq sikit.

Problem ni kita boleh handle sbnrnya , kita kna jd kuat.

Harus ke lembik? tak harus.

Sbb Problem  tu kadang-kadang hadir tanpaa disedari.

Sbb  kita sendiri yg cipta Problem .

Ingalah , bila aje masaalh datang ingat je kata kata ni, tanamkan dalam hati supaya kita blh kuat ..

Tuhan membentukmu dengan cara terbaik-Nya melalui masalah  masalah di hidupmu. Biarkan Tuhan bekerja dalam hidupmu :)

Ingat wahai pembaca , Tuhan sentiasa memberi ujian , utuk menguji keimanan kita .

 kita takkan tau bagaimaana untuk mencari jalan penyelesaian , jadi masalah akan tercipta utk kita settlekan masalah itu :)

Aku pun macam macam masalah melanda , aku penink , tak tau apa harus dibuat.

Tapi aku tabahkan , aku paham , ni ujian Tuhan . 

Ingat pembaca , semua harus hadapi masalah , takde yg terkecuali.

Kalau terkecuali tu , itu jenis yg tak heran akan kehidupan . :)

Maaf kalau terkasar bahasa :)

Untuk melepaskan tension anda , mari tgk VC ni


Wassalam .





No comments:

Post a Comment