Pengikut comel saya :)

Link Exchange HERE !


Final Exam

Assalamualaikum ...


Hello my lovely readers and silents readers !


Okeyy , blog lain ? Hari ni berselera nak tukar skin blog ni . 
Iyela biru je memanjang , walaupun nampak lagi warna biru kan ?
So letak colourful sikit , Eheee , 


Okey , disebabkan final exam ni buat eden ponin sangat , memang takde selera kejap nak ber-blog .
Biar je ! Hehehe , and aku lebih kerap lepak di FACEBOOK berbanding BLOG . OhMemangGila! 
Lagi lagi lepak wall KakiLike . Wahaha . 


Aku dah siap semua assignment , tapi tak baca buku , haaaa terbaekkk (Y)


Cerpen ? Aku banyak simpan dalam black book aku , so nanti aku publish kat sini . 


Ahhh , aku lupa !


Lepas ni setiap kali aku post , mesti ada ayat skema ,percaya tak ?


Haaa , tunggu je tau ! Doakan final exam aku berjaya . <3

Nahh tgk vids ni !



NOTE : Kalau jari bergerak , semestinya bergerak ke keyboard ! 

No comments:

Post a Comment